Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Συνέντευξη Ότο Ρέχαγκελ πριν την εκκίνηση

Ευδιάθετος παρουσιάστηκε ο Ότο Ρέχαγκελ στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ενόψει του αγώνα της Εθνικής Ελλάδας με την αντίστοιχη της Νότιας Κορέας το Σαββάτο. Επίσης μίλησαν και οι Άγγελος Χαριστέας και Γιώργος Καραγκούνης.

Όταν ρωτήθηκε ο Ότο Ρέχαγκελ για τις πιθανότητες της Ελλάδας να κατακτήσει το κύπελλο, όπως το 2004 στην Πορτογαλία απάντησε: "Μερικά πράγματα χρειάζονται το χρόνο τους," είπε χαμογελώντας. "Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι σε αυτή τη διοργάνωση και είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα."

"Δύσκολα επαναλαμβάνονται κάποιες καταστάσεις. Τα πάντα ρει, όπως λένε και στην Ελλάδα, τα πάντα αλλάζουν."

"Η Νότια Κορέα είναι μια πολύ δυνατή ομάδα, τους είδαμε σε δυο αγώνες στην Αυστρία. Είναι πειθαρχημένοι και παίζουν με τακτική."

Θα γίνει ένας ενδιαφέρων αγώνας και θα δούμε ποια θα είναι η στρατηγική τους. Από άποψη τακτικής έχουν κάνει τεράστια άλματα. Το 1962, σαν παίκτης, ταξιδέψαμε στην Ασία και η ομάδα μου κέρδιζε με 6-0, 7-0 και άνω. Όμως αυτές οι μέρες έχουν εκλείψει."

Ερωτηθής για τον ρόλο του ως προπονητής απάντησε: "Θα χτυπάει η καρδιά μου ταχύτερα στο Παγκόσμιο κύπελλο; Η καρδιά μου ελπίζω να χτυπά για πολύ καιρό ακόμα και σίγουτα θα χτυπάει πιο δυνατά. Έχω καταφέρει τόσα πράγματα στη ζωή μου, αλλά είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι στη Νότια Αφρική."

"Είναι φανταστικά να είσαι στη Νότια Αφρική. Είναι μια εκπληκτική χώρα και οι άνθρωποι εδώ είναι πολύ ευτυχισμένοι που διοργανώνουν αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο."

Στη συνέχεια, ο Γιώργος Καραγκούνης δήλωσε, "Το παιχνίδι μας δεν είναι μόνο άμυνα. Θα προσπαθήσουμε να σκοράρουμε."

"Σίγουρα ο κύριος στόχος μας είναι το μηδέν στην άμυνα, αλλά αναζητούμε και άλλα πράγματα στο παιχνίδι μας."

"Όλοι οι παίκτες δούλεψαν σκληρά για να βρίσκονται εδώ. Ο καθένας έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, χωρίς προβλήματα στην προετοιμασία και είμαστε έτοιμοι."

"Πιστεύω σε αυτή την ομάδα. Το αποδείξαμε στο παρελθόν. Ο αυριανός αγώνας είναι πολύ σημαντικός και πρέπει να το αποδείξουμε"

ΟΆγγελος Χαριστέας πρόσθεσε, "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ. Προετοιμαστήκαμε κατάλληλα σε αυτές τις 25 μέρες που είμαστε μαζί. Δώσαμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας και ελπίζω ότι αύριο θα φανεί αυτό στον αγωνιστικό χώρο."

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου